۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۳

در دیداری تدارکاتی رقم خورد:

شکست یاران مایلی کهن در مقابل تراکتور سازی تبریز

شکست یاران مایلی کهن در مقابل تراکتور سازی تبریز

قم - خبرگزاری مهر: یاران محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم پیش از آغاز دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتبال در دیداری تدارکاتی مقابل تراکتور سازی تبریز شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال صبای قم تراکتور سازی تبریز در آستانه شروع بازی های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس در این مسابقه تداکارتی در قم به مصاف یکدیگر رفتند که بازی آنها با برتری نماینده تبریز پایان یافت.

در واقع شامگاه دوشنبه دهم تیر ماه اندک تماشاگرانی برای تماشای دیدار تیم های فوتبال صبای قم و تراکتور سازی تبریز به عنوان یک مسابقه تدارکاتی به ورزشگاه یادگار امام قم آمده بودند و شاهد پیروزی یک بر صفر تیم تبریزی در مقال صبای قم بودند.

در این دیدار که در هوای گرم و آفتابی آغاز شد، هر دو تیم بازی نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام این تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز بود که از فرصت گلزنی خود بهتر از صبا بهره برد و توانست با یک گل میزبان خود را مغلوب کند.

در آغاز این بازی بسیاری از حاضرین در ورزشگاه یادگار امام قم منتظر حضور علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس و مهره جدید تراکتور سازی تبریز در ترکیب این تیم بودند اما مجید جلالی این بازیکن و سایر مهره های کلیدی تیمش را در نیمه دوم به زمین بازی فرستاد.

بازی در نیمه نخست گلی نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما تک گل بازی در نیمه دوم و روی نبوغ جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان در موقعیت تک به تک و البته در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید.

این بازی تدارکاتی اتفاق خاص دیگری در پی نداشت و در حالی که تراکتور سازی تبریز باید امسال در مسابقات جام حذفی، لیگ برتر جام خلیج فارس و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا بازی کند و صبای قم نیز باید در جام حذفی و لیگ برتر به مصاف حریفان برود، هر دو تیم کار خود در لیگ سیزدهم را از دوم مرداد ماه سال جاری آغاز می کنند.

این سومین بازی تدارکاتی تیم فوتبال صبای قم پیش از آغاز دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بود زیرا صبایی ها پیش از این توانسته بودند با سه گل تیم سامسونگ کرمان را در اردوی آماده سازی خود در اردبیل شکست بدهند و همچنین در دیدار تدارکاتی هفته گذشته در صباشهر نیز با یک گل از سد تیم فجر شهید سپاسی شیراز عبور کرده بودند.
 

کد خبر 2088310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha